dimarts, 29 de maig del 2018



LLIÇÓ 26 - CARTES AMB ESTRATÈGIA  (Les flors en la vida de Mercè Rodoreda
Mercè Figueres i Màrius Torres)

Estratègia: La primera vegada que et vaig  veure...


TRES FLORS BLANQUES, TRES EDATS.

 L’havia  dibuixada, intuint-la, abans de néixer. No sabia encara quina mena de flor seria. Quan li vaig veure la carona li vaig dir “floreta de pomera i galtona de pruna”.

Passat uns anys, a la pubertat, em va dir que ella era una rosa de bardissa i que em punxaria amb amor.

Ara em diu que no sap quina mena de flor serà, però que em sorprendrà aviat, que fa temps que sent pessigolles a les plantes dels peus, a les cames, al cor, al cervell..., que potser desprendrà un discret perfum i posseirà una delicada bellesa, i no serà gaire petita...
Me la vaig mirar rient; veia que tenia alta l'autoestima.
Li vaig dir: per les dades que em dónes, penso que vas camí de ser una delicada magnòlia.


(Pensant en la meva filla Alba)  
Maig de 2018-05-29

Glòria Judal

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada